Чорна пантера зникла не випадково з логотипу Миколаївського зоопарку. Мауглі залишився один!
За ініціативи Всесвітнього фонду дикої природи, щороку 3 березня сотні компаній та організацій по всьому світу прибирають зі свого брендингу елементи природи та тварин, аби привернути увагу своїх прихильників до втрати природних ресурсів та біорізноманіття, й ризиків, які це спричиняє, для того, щоб нагадати, що в цей час цілі види тварин і рослин зникають у реальності. До Всесвітнього дня дикої природи, що в усьому світі відзначається 3 березня, проводиться кампанія #WORLDWITHOUTNATURE, мета якої – ще раз нагадати людям, що дика природа зникає, часто з нашої вини! І в силах кожного зробити внесок для того, щоб люди не залишились самі на планеті!